Heeft u een vraag over een bericht die u van ons heeft ontvangen? Wij hebben een overzicht gemaakt van de veelgestelde vragen. Staat uw vraag of antwoord hier niet bij? Neem dan contact met ons op.
Onze officiële bedrijfsnaam is Riverty Services Netherlands B.V. (voorheen bekend als infoscore). Wij zijn een internationaal incassobureau en onderdeel van een wereldwijde en financiële dienstverlener. Als Riverty werken we eraan om je te ondersteunen jouw financiële balans terug te vinden. Zodat jij jouw beste financiële leven kan leiden.
Ga naar Over ons voor meer informatie.
Als u een bericht van ons heeft ontvangen, dan heeft u ondanks eerdere herinneringen nog een onbetaalde vordering. Daarom heeft PayPal Riverty Services Netherlands B.V. ingeschakeld om deze vordering alsnog te incasseren.
Lukt het niet om in één keer te betalen? Bel ons op +32 288 090 99. Of stuur een WhatsApp bericht: +32 784 856 02.
In uw account kunt u onder ‘Activiteit’ het saldoverloop terugvinden. Per transactie kunt u zien door wie en hoeveel er is afgeschreven. Let op: Indien u langer dan drie maanden een negatief saldo heeft, is het niet meer mogelijk om in te loggen op uw account.
Heeft u hier nog vragen over of kunt u niet meer inloggen? Neem dan gerust contact met ons op.
We gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. In elk telefoongesprek willen we zeker weten dat we de juiste persoon aan de lijn hebben. Om die reden kan een medewerker u om een van de volgende gegevens vragen:
Wat blijft er hetzelfde?
- Uw dossiernummer.
- In uw dossier verandert er niets.
Wat verandert er?
- De naam van ons bedrijf verandert van infoscore in Riverty Services Netherlands B.V.
- In onze communicatie noemen wij onszelf Riverty – Back in Flow.
- Je kunt binnenkort gebruik maken van onze nieuwe selfserviceportaal.
Belangrijk!
- Houd rekening met onze nieuwe naam Riverty Services Netherlands B.V. bij bankoverschrijvingen.
- Er is geen sprake van extra kosten.
- Uw gegevens zijn nog steeds veilig bij ons. Gegevensbescherming is nog steeds onze topprioriteit.
Dit zijn onze rekeninggegevens:
Naam ontvanger: Riverty Services
Rekeningnummer: (IBAN): BE98 8260 0053 1493
Mededeling: uw dossiernummer
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.
Onze BIC code is DEUTBEBE.
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.
Een QR-code is te scannen met bijna iedere mobiele telefoon. U opent de camera op uw mobiele telefoon en houdt die een paar seconden boven de QR-code. Dan opent er een nieuwe pagina met uw betaalgegevens. Wanneer de gegevens kloppen, kiest u voor ‘Betalen’.
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.
De QR-code werkt niet meer na de vervaldatum in uw brief. Helaas kunnen wij u geen nieuwe QR-code sturen.
Wel kunt u eenvoudig een nieuwe betaallink aanvragen via onze klantenservice. Neem dan contact met ons op.
Na 7 dagen vervalt een betaallink.
U kunt eenvoudig een nieuwe betaallink aanvragen via onze klantenservice. Neem dan contact met ons op.
U kunt eenvoudig een nieuwe betaallink aanvragen via onze klantenservice. Neem dan contact met ons op.
Wanneer uw PayPal-account langer dan drie maanden een negatief saldo heeft, blokkeert PayPal de toegang tot uw account. De enige manier om weer toegang tot uw account te krijgen is om het negatieve saldo aan ons te voldoen.
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.
Wij vragen u om ons een printscreen te sturen wanneer het saldo op uw PayPal-account positief is. De printscreen moet de onderstaande zaken vermelden:
Zodra wij uw printscreen hebben ontvangen, nemen wij contact op met PayPal.
Via ons contactformulier kunt u de printscreen toesturen.
Nadat wij uw betaling hebben doorgegeven aan PayPal, wordt uw account binnen de 14 dagen gedeblokkeerd en kunt u er weer gebruik van maken.
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact op met de helpdesk van PayPal.
Wilt u contact met ons opnemen? Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing.
Wanneer uw gegevens zijn misbruikt, dan is het belangrijk dat u dit direct meldt bij de helpdesk van PayPal. PayPal kan dan een onderzoek opstarten. U dient de vordering eerst wel aan ons te voldoen.
Mocht u in het gelijk worden gesteld, dan wordt het bedrag via uw account teruggestort.
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.
Als ouder bent u (financieel) verantwoordelijk voor uw kind. U dient daarom ook de vordering te voldoen. U kunt wel direct via de helpdesk van PayPal het account laten sluiten.
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.
U kunt direct contact opnemen met de leverancier. Ontvangt u geen reactie van de leverancier? Dan kunt u via het actiecentrum van PayPal een geschil aanmaken. Hierna dient u het geschil te escaleren tot een claim. Wanneer u het geschil niet escaleert tot een claim, wordt het geschil binnen de 30 dagen gesloten. Voor meer informatie over het escaleren van een geschil verwijzen wij u door naar de website van PayPal.
U dient de vordering eerst wel aan ons te voldoen. Mocht u in het gelijk worden gesteld, dan wordt het bedrag via uw account teruggestort.
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.
Wanneer u nog kunt inloggen op uw account, dan kunt u via het actiecentrum van PayPal een geschil aanmaken. Hierna kunt u het geschil escaleren tot een claim. Wanneer u het geschil niet escaleert tot een claim, dan wordt het geschil binnen 30 dagen gesloten. Voor meer informatie over het escaleren van een geschil verwijzen wij u door naar de website van PayPal.
U dient de vordering eerst wel aan ons te voldoen. Mocht u in het gelijk worden gesteld, dan wordt het bedrag via uw account teruggestort.
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.
Wanneer u nog kunt inloggen op uw account, dan kunt u via het actiecentrum van PayPal een geschil aanmaken. Hierna kunt u het geschil escaleren tot een claim. Wanneer u het geschil niet escaleert tot een claim, dan wordt het geschil binnen 30 dagen gesloten. Voor meer informatie over het escaleren van een geschil verwijzen wij u door naar de website van PayPal.
U dient de vordering eerst wel aan ons te voldoen. Mocht u in het gelijk worden gesteld, dan wordt het bedrag via uw account teruggestort.
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.